Vlaanderen4x4.be Forum Forum Index Vlaanderen4x4.be Forum
Het ontmoetingspunt voor 4x4 offroad gezinde zielen en meer.

FAQFAQ    SearchSearch    View posts since last visitView posts since last visit    View todays post(s)View todays post(s)    MemberlistMemberlist    UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

project mitsu L200
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic    Vlaanderen4x4.be Forum Forum Index -> Aanpassingen / verbouwingen
View previous topic :: View next topic  
Author Message
k
Slecht Karakter

PostPosted: Mon Jul 02, 2012 11:55 pm    Post subject: Reply with quote

ik ben het volmondig eens met Fredd

banden steken en dan tot de conclusie komen dat ze te groot zijn en dus een lift moeten steken
iemand door de modder duwen Question
koppeling opsmoren
lier stuk
samurai achteraan in mekaar gereden
frontera op zijn flank

en dat allemaal op n dag... Confused

eigenlijk zou je dus al tot de conclusie moeten gekomen dat ge ni goe bezig zijt maar blijkbaar is het net het tegenovergestelde Shocked

enfin, moest hij trouwens ni genoeg trekken en wa zwart smoren, dan ligt het misschien aan dat ding dat voor een snorkel moet doorgaan...
hebt ge nix smaller om daar op te zetten Question

as the aussies say:"if you want to go to the outback, take a Landrover.... but if you want to go there and get back, take a Landcruiser"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
jimmy
Newbie

PostPosted: Tue Jul 03, 2012 12:09 am    Post subject: Reply with quote

k wrote:
ik ben het volmondig eens met Fredd

banden steken en dan tot de conclusie komen dat ze te groot zijn en dus een lift moeten steken
iemand door de modder duwen Question
koppeling opsmoren
lier stuk
samurai achteraan in mekaar gereden
frontera op zijn flank

en dat allemaal op n dag... Confused

eigenlijk zou je dus al tot de conclusie moeten gekomen dat ge ni goe bezig zijt maar blijkbaar is het net het tegenovergestelde Shocked

enfin, moest hij trouwens ni genoeg trekken en wa zwart smoren, dan ligt het misschien aan dat ding dat voor een snorkel moet doorgaan...
hebt ge nix smaller om daar op te zetten Question

dat bandenprobleem is al opgelost , het is dat ze altijd afgaan wat het probleem is ,
die samurai had vanachter een reserveband op de klep hangen en ik zo een liermontageplaat dus da gaat perfect .
koppeling was al op toen ik hem kocht zoals gezegd
lier is mijn fout
samurai heeft gewoon wa blutsen vanachter die ondertussen al grotendeels zijn uitgeklopt
en die frontera is van iemand anders en DAT GEBEURT .

niet iedereen rijd volgens het boekske , begrijp dat. ik zie veel jeeps rondrijden met lier , snorkel en heel de nest maar opgepoetst als iet. en als er een kretske op is janken .

wij hebben gewoon jeeps voor te AMUSEREN , ist naar de klote is het zo .
en het was gewoon een pechdag en zijn toch thuisgeraakt allemaal, tis nie dat het altijd vandat is Razz . wij kunnen niet slecht bezig zijn want we hebben ons geamuseerd Wink

en die snorkel doet wa hem moet doen , is afval wat ik had liggen , ik wou ook een grotere diameter maar daar had ik nie genoeg van , zo een fancy safari snorkel van een paar honderd ballen is weggegooid geld vind ik .

hoop dat jullie mij begrijpen , ik ben hier lid geworden voor mij te amuseren met soortgelijken nie om naar men kloten te krijgen Rolling Eyes Wink

grts
Back to top
View user's profile Send private message
Fredd
Vaste waarde

PostPosted: Tue Jul 03, 2012 12:43 am    Post subject: Reply with quote

jimmy wrote:
hoop dat jullie mij begrijpen , ik ben hier lid geworden voor mij te amuseren met soortgelijken nie om naar men kloten te krijgen

Hoop dat jij dan ook begrijpt dat niet iedereen met je gaat akkoord zijn hier.
Akkoord dat ieder zn vorm van "amuzement" bepaald, maar dan moet je er ook tegen kunnen dat er opmerkingen van anderen komen.
www.woundedwarriorproject.org

Last edited by Fredd on Tue Jul 03, 2012 12:56 am; edited 1 time in total
Back to top
jimmy
Newbie

PostPosted: Tue Jul 03, 2012 12:46 am    Post subject: Reply with quote

Fredd wrote:
jimmy wrote:
hoop dat jullie mij begrijpen , ik ben hier lid geworden voor mij te amuseren met soortgelijken nie om naar men kloten te krijgen

Hoop dat jij dan ook begrijpt dat niet iedereen met je gaat akkoord zijn hier.
Akkoord dfat ieder zn vorm van "amuzement" bepaald, maar dan moet je er ook tegen kunnen dat er opmerkingen van anderen komen.

natuurlijk zolang het beleefd blijft is het mij goed Wink
Back to top
Fredd
Vaste waarde

PostPosted: Tue Jul 03, 2012 2:46 am    Post subject: Reply with quote

jimmy wrote:

De enige die hier de term "nie om naar men kloten te krijgen" gebruikt ben jij.
Niet K2, niet ik.
www.woundedwarriorproject.org
Back to top
jimmy
Newbie

PostPosted: Tue Jul 03, 2012 8:25 am    Post subject: Reply with quote

Fredd wrote:
jimmy wrote:

Niet K2, niet ik.

met alle respect , dit is kinderachtig Rolling Eyes ik doe bij mij weten niks verkeerd op dit forum en de "gezelligheid" is ver te zoeken .
Back to top
Reko
The worst case

PostPosted: Tue Jul 03, 2012 9:18 am    Post subject: Reply with quote

Komt af naar Axel en ik leg het u wel eens uit Wink
Ultimate
+250

PostPosted: Tue Jul 03, 2012 9:33 am    Post subject: Reply with quote

jimmy wrote:
Fredd wrote:
jimmy wrote:

Niet K2, niet ik.

met alle respect , dit is kinderachtig Rolling Eyes ik doe bij mij weten niks verkeerd op dit forum en de "gezelligheid" is ver te zoeken .

en dan verschieten dat het 4x4'en in Belgi naar de knoppen gaat Rolling Eyes

als iemand jullie heeft bezig gezien , als iemand hier op't forum uw posts leest dan brengt dat heeeeeeeeeeel veeeeeeeel schade toe aan mijn hobby !!!
Het 4x4 'en is zulke mensen beter arm dan rijk.
Je kan hier moeilijk van verantwoord offroaden spreken.

U met 3 wagens vastrijden in een modderpoel heeft totaal niks met 4x4'en te maken ....kunt ge evengoed met een gewone auto.
Back to top
jimmy
Newbie

PostPosted: Tue Jul 03, 2012 10:30 am    Post subject: Reply with quote

Reko wrote:
Komt af naar Axel en ik leg het u wel eens uit Wink

graag , maar ik kom die voormiddag juist terug van vakantie , als het de moeite nog is kom ik af Wink
Back to top
jimmy
Newbie

PostPosted: Tue Jul 03, 2012 10:41 am    Post subject: Reply with quote

Ultimate wrote:
jimmy wrote:
Fredd wrote:
jimmy wrote:

Niet K2, niet ik.

en dan verschieten dat het 4x4'en in Belgi naar de knoppen gaat Rolling Eyes

als iemand jullie heeft bezig gezien , als iemand hier op't forum uw posts leest dan brengt dat heeeeeeeeeeel veeeeeeeel schade toe aan mijn hobby !!!
Het 4x4 'en is zulke mensen beter arm dan rijk.
Je kan hier moeilijk van verantwoord offroaden spreken.

U met 3 wagens vastrijden in een modderpoel heeft totaal niks met 4x4'en te maken ....kunt ge evengoed met een gewone auto.

het 4x4en gaat naar de knoppen door die mannen die de felle uithangen , een jeep kopen , een ton geld insteken en dan rond de kerktoren rijden .
ik breng aan uw hobby niks schade toe ,ik ken u niet eens Question ik ga tenminste wekelijks rijden ipv 1x in de 2 maand ofzo als er eens iets georganiseerd word.
"verantwoord offroad" Confused wa mag da wel wezen , een beetje door wa modder en plaskes rijden ofwat ?

ik heb dat filmke maulde 2011 op het forum hier bekeken , hoe saai isdat ? ok dat is mijn mening maar zijn er hier geen mensen die wat meer actie willen ?

en over vastrijden beginnen is onozel , wij hebben onze autos niet volledig gereed voor offroad , het zijn ook nog straatautos n kom maar eens mee naar dat terrein als gij u daar nergens vastrijd Thumb up en da meen ik oprecht
Back to top
Ultimate
+250

PostPosted: Tue Jul 03, 2012 11:04 am    Post subject: Reply with quote

awel , vertel mij eens waar jij elke week LEGAAL kan gaan rijden ?
Waarom denk je dat er zoveel volk naar een event als Maulde gaat.....omdat je daar legaal kan rijden en dat nog een van de weinige mogelijkheden zijn

maar in uw post maak je al duidelijk dat je de essentie van het offroaden , de sfeer hierrond totaal niet begrijpt. Dat wel delgelijk jij door zulke gedrag het 4x4'en verpest.....

maar doe maar , niet komen klagen achteraf als ze uw 4x4 aanslaan en je een boet bovenop krijgt omdat je ergens illegaal aan het rijden bent.

Het ga je goed.
Back to top
jimmy
Newbie

PostPosted: Tue Jul 03, 2012 11:09 am    Post subject: Reply with quote

Ultimate wrote:
awel , vertel mij eens waar jij elke week LEGAAL kan gaan rijden ?
Waarom denk je dat er zoveel volk naar een event als Maulde gaat.....omdat je daar legaal kan rijden en dat nog een van de weinige mogelijkheden zijn

maar in uw post maak je al duidelijk dat je de essentie van het offroaden , de sfeer hierrond totaal niet begrijpt. Dat wel delgelijk jij door zulke gedrag het 4x4'en verpest.....

maar doe maar , niet komen klagen achteraf als ze uw 4x4 aanslaan en je een boet bovenop krijgt omdat je ergens illegaal aan het rijden bent.

Het ga je goed.

legaal heb ik niet gezegd , en ben al gepakt door ; scheepsvaartpolitie , boswachter en gewone politie . en toch staat men 4x4 nog altijd hier Laughing nie te veel volgens de regelkes doen denk ik zo . de mensen hebben nogal schrik tegenwoordig
Back to top
volvofrankie
+250

PostPosted: Tue Jul 03, 2012 11:34 am    Post subject: Reply with quote

Vroeg of laat gaat dat toch een keer tegenvallen Rolling Eyes En keer de verkeerde boswachter of klachten van buren is al genoeg om een hoop miserie te krijgen.
Back to top
jimmy
Newbie

PostPosted: Tue Jul 03, 2012 12:10 pm    Post subject: Reply with quote

volvofrankie wrote:
Vroeg of laat gaat dat toch een keer tegenvallen Rolling Eyes En keer de verkeerde boswachter of klachten van buren is al genoeg om een hoop miserie te krijgen.

das waar , maar we weten nu goei plaatsen waar niemand in de buurt woont , en waar zelfs geen wandelaars komen omdat het daar zo een drek is .
we hebben zo een fun , en gewoonweg het geduld nie om te wachten tot een evenement Embarassed Razz

van as ? daar hebben we zondag die samurai gekocht , op de baan naar neeroeteren stond die langs de straat , hebt hem mss zien staan

grts
Back to top
k
Slecht Karakter

PostPosted: Tue Jul 03, 2012 8:16 pm    Post subject: Reply with quote

op't randje of er deftig over offroad en volledig illegaal onroad

een "petrel" ipv den bumper en alles aan mekaar gelast Question
nen bodylift deronder

zal ni echt meer lijken op wat het ooit was en attesten... denk ik niet

tenslotte zegt ge onze hobby niet te schaden omdat ge ons zelfs ni kent
er al is over nagedacht wat er in het nieuws komt als ge met den overschot van nen L200 zonder remmen getrokken door ne samurai ergens tegenknalt en godbetert iemand gekwetst wordt of erger Question

dan schaadt ge niet alleen mijn hobby en die van elke normale 4x4-fan maar eigenlijk zijt ge een constant gevaar voor iedereen die daar toevallig staat als ge na een "crossbeurt" in het bos met den overschot naar huis sukkelt

... an accident waiting to happen ...

ik hoop dat het nooit zal gebeuren, voor u en voor de eventuele derden

as the aussies say:"if you want to go to the outback, take a Landrover.... but if you want to go there and get back, take a Landcruiser"
Back to top
volvofrankie
+250

PostPosted: Tue Jul 03, 2012 9:27 pm    Post subject: Reply with quote

jimmy wrote:

van as ? daar hebben we zondag die samurai gekocht , op de baan naar neeroeteren stond die langs de straat , hebt hem mss zien staan

grts

Zegt mij zo dadelijk niks, foto?
Back to top
jimmy
Newbie

PostPosted: Tue Jul 03, 2012 9:45 pm    Post subject: Reply with quote

volvofrankie wrote:
jimmy wrote:

grts

Zegt mij zo dadelijk niks, foto?

nee niet dadelijk , ne groene met hardtop , eigenlijk in niel-bij-as .

grts
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Vlaanderen4x4.be Forum Forum Index -> Aanpassingen / verbouwingen All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum