Dit is hoogstwaarschijnlijk een nep advertentie, maar ik weet nog zulke staan, voor een slechts iets hogere prijs.. _________________ Onafhankelijke 4x4 bestuurder.
Afblijven!
Veel te licht.
Die van yamaha en polaris zijn beter maar voor da budget koopt ge al ne nieuwe suzuki jimny.
En de zupen gelijk een koe water.
Posted: Tue May 03, 2011 11:37 am Post subject:
Butch LJ70 wrote:
Koop u een kubotake gelijk dakik eb, b1400, da spel is licht ma nie normaal wa kracht dat da heeft
Het zit er dik in dat het zo één word..
Mn pa heeft a llanger zoiets, en ik weet er nu ééntje staan op dikke grasbanden voor de prijs van een afgeleefde quad...
Ofwel een gemotoriseerde kruiwagen.. Voor 1700€ nieuw.. 4x4, 4versnellingen vooruit en 1 achteruit.. Maar dan moet ik nog altijd zelf lopen _________________ Onafhankelijke 4x4 bestuurder.
Posted: Wed May 04, 2011 6:08 pm Post subject:
Tis een beetje een dilemma...
Met een tractorke kan je veel meer, maar mag je niet mee op baan, en met een deftige quad of utv ga ik mij verongelukken... _________________ Onafhankelijke 4x4 bestuurder.
Posted: Sat May 07, 2011 12:12 pm Post subject:
Het is een kubota 900 geworden. 9pk, maar kleiner en smaller dan een 1400 die iets te breed was om te kunnen passeren waar ik doormoest.
Een utv of quad zijn gewoon niet geschikt voor mij. Ik ben een testritje gaan doen met een quad en na 500m stond ik alweer maar op 2 wielen...
_________________ Onafhankelijke 4x4 bestuurder.
om vlak door de modder te rijden is het te doen maar een bergje op durf het tractorke over rug gaan . en het kandel wel graag om . zo een tractor weeg een 500kg als je er onder steek is er niet veel beweging in te krijgen .
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum